In this post I talk about the publication of my first Java program: "ScopaCardGame".

In questo post parlo della pubblicazione del mio primo programma Java: "ScopaCardGame".

ScopaCardGame publication

Hi to everyone, it's time to inaugurate my "programmer's career" by publishing my first program for the Internet: ScopaCardGame.

As the name suggests, this program simulates the famous Italian card game of the same name ("scopa", Italian term for "broom").

The program was entirely written in Java by me.
The only thing I did not is the font (I refer you to the README files inside the two downloadable zip archives for more info).

Demo Video

Go back to the top, Share, Look at the comments or Comment yourself!

Pubblicazione di ScopaCardGame

Salve a tutti, è ora di inaugurare la mia "carriera da programmatore" pubblicando il mio primo programma per Internet: ScopaCardGame.

Come suggerisce il nome, questo programma simula il famoso gioco di carte italiano.

Il programma è stato scritto completamente in Java dal sottoscritto.
Il font non l'ho fatto io però (vi rimando ai file README all'interno dei due archivi zip scaricabili per più informazioni).

Video dimostrativo

Torna in cima, Condividi, Guarda i commenti o Commenta tu stesso!